söndag 7 juni 2015

Cili in paper månads tävling

Allt eller inget kan det bli ibland:-)
Och just nu är det nog allt för mig Hahahah....
Hittade ju en till härlig skiss att tolka eller rättare sagt 2skisser har man att välja på hos CiLi in papers
Men jag valde den första av dom.
Amandas tjusiga bröllops frisyr tyckte jag passade in här....tänk om jag kunde få till detta nån gång då jag ska piffa till mig:-)





                  Dessa 2skisser är månads tävlingen där.

 

Men nu lovar jag att det inte blir fler inlägg på ett tag :-) :-)
Kram


4 kommentarer:

  1. Mera, mera ropar jag då istället !! :) Så fina alster du gjort Lillevi och ja en jättefin frisyr hon hade jäntan din!!! Nu ser jag fram emot nästa inlägg :) Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahah du är väl underbar du:-)
      Ropar väl på dig om jag kör fast med frillan:-)
      Kram

      Radera
  2. Fint! Har Amanda gift sig?! Grattis! Jag kör på inget just nu. Är likadan, allt eller inget. Det är oftast tiden det hänger på för det är ju så avkopplande att scrappa tycker jag. Ha d!

    SvaraRadera